7 Haziran 2009 Pazar

NASIL ZENGİN OLDUM ŞEKLİ

SADECE 1 İZLEYİCEYE SAHİP OLDUĞUM BLOG'UMDA zenginlere yer verim dedim.
Tabikide ben zengin falan olmadım.Ama zengin insanlar tripleri vardır ya eskiden sokaklarda boza diye bağırıyodum bi anda bi melek indi zengin oldum veya yıl 1974 rıhtımda simit satıyodum günde 500 simit satarak zengin oldum varmı lan böyle bişey.Sen günde 500 simit satarak zengin olduysan simiti aldığın fırın ne oldu o az kar ediyo olsa bile ulan sen kaça satıyosunda ne kar ediyosun.Hadi pahalıya satıyosun diyelim bunu alan kişi hiç mi parasını sormuyo''Ya rıhtımdan geçerken bir simide 2-3 milyar bırakmadan yapamıyorum''bırakın gidin ya...
Bide mantıklı düşünelim diyelimki bu adam gerçten marul simit limon boza gibi adamı zengin edebilitesi yüksek mallar satıyolar.Bide diğer insanların hiç mi aklına gelmemiş simit satmak insanlar tabut gibi boşuna mı çalışmış orda burda bütün olay simittemi yani neyse dönelim konumuza
Konumuz:Bide mantıklı düşünelim diyelimki bu adam gerçten marul simit limon boza gibi adamı zengin edebilitesi yüksek mallar satıyolar
Heralde şu şekilde yapıyodur adam bütün parası ile çevredeki bütün limonları satın alıyodur(((Çevredeki bütün limonları alıcak parası varsa zaten zengindir niye limon satıyosun veya senin o bütün paran ne nerden buldum hadi bundan önceki işinde kazandım diyelim niye çıkarsın çevredeki bütün limonları satın alıcak paran varsa)))sonra gidip limonun satış oranın fazla olduğu yerde tezgah açıyodur.(((madem o kadar iyi gözlemcisin şehrin neresinde ne tüketildiğini iyi biliyosun git daha yararlı işler yap limon satma birde nası bi şehrin nası bi yeriki limon tüketimi hat saffada ordaki insanların suratına bakılmaz ki)))Tezgahı açtıktan sonra bu adam günde 700-800 limon satıyo ve parayı kırıyo. Hemen hesap yapalım düz yapıcam kimse itiraz etmesin limonun kilosu umrumda değil bilirmisin yoğurdun kilosunu?!?!
1limon=25kr bizim sorunlu zengin adayımızın 800 tane limon alması için bu sorunlu zengin adayımızın 200 liraya ihtiyacı var ulan sen bunları 25kr tan aldın senin bunların tanesini 1000 liraya falan satman lazımki zengin olasın.Satıcağın kişilerin hepsi birer bil geyts abrahamoviç ameriko vespuçi biricit barzo falan olması lazım ki onlar yemek falan yemiyolar paranın verdiği huzurla doyuyolardır...
işte böle milletle dalga geçercesine limon sattım simit sattım diyolar bizim milletle vay be helal olsum adam simit satmış marul almış kuş uçmuş kervan geçmiş diyerek gaza geliyo limon alıyo simit alıyo batıyo...

bundan sonraki yazımda kuantum fiziğini ve darwin evrim teorisini açıklığa kavuşturucam...(
tabikide yalan ikisi ilede ilgim yoktur benim için yer çekimi var mı var yeter.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder