6 Mayıs 2009 Çarşamba

Nasıl Tavlarım

evet baya bir uzun aradan sonra gene beraberiz önceki yazımda imla hatalarımın çokluğu söz edildi çok umursadım eğer anlamadıysanız gelin anlatim.

konumuza geri dönelim saykadelik olup nasıl tavlarım(erkekte kızda ikisi içinde geçerli) gene şık şık yapim diğer türlü insanların okuma hevesi kaçıyo kendimden biliyorum.

-bi kere 4s kuralı kesinlikle geçerlidir yoksa başarısız olursun.
-karakter taviz vericen böle mutlu olsan bile ortamda depresif bi hava varsa hemen sende onlara katılıcan.
-yolda yürürken ağaçların arasından çıkan ian anderson jimi hendrix vb kişiler görücen.(hepsine saygım sonsuzdur)
-dinin kitabın varmı yokmu sen bile bilmicen bilirsen olmaz. aman ha!
-sosyalistte olabilrsiniz komünistte faşistte anarşistte ama tavlanabilitesi en fazla olan sosyalizmdir ki zaten zamanımızda 15-25 yaş arası gençler sırf ortam olsun diye savunmaktadır.(her türlü tartışmaya açığım)
-bir ortama girdiğin zaman ben yoga yapıyorum budizm süper esasında bir hintli düşünür şöle demiş gibi cümlelerle avına yaklaşıcaksın.
-iniglizce kelime hat safhada olucak.
-takma ismin olacak mesela yucucini pure encıl dark aklıma gelmiyo siz bulun.
-herhangi bir türk sanatçıya saygı olmicak aman ha aman.
-cümlenin bi yerlerine illaki 'ben çok kitap okudum' yerleştirmelisin.
-marjinal olmak için g.tünü vermelisin ki böle bile olamassın milyonlarca kişi para zevk marjinal olmak için veriyo alanlar bence daha marjinal oluyo...
-hiçbiri tutmadıysa ya sende yada karşındakinde bi sorun var ama bunlar gene 4s kuralı çerçevesinde tutacaktır...

Bundan sonraki yazımda biraz entellere değinicem birbirleri ile çok benziyolar dikkat ettimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder